به گزارش همشهری آنلاین، همسر شهید جاویدالاثر ناوشکن دنا که در برنامه تلویزیونی حسینیه معلی حضور داشت گفت: همه کسانی که شهید می شوند و پیکر هم دارند، قطعاً یک درد جانکاه و جانسوز دارند اما فرقشان با ما این است که یک مزار دارند که در آن عزیزی هست. هر پنجشنبه گل سر مزار می برند، گریه می کنند، حرف می زنند. ما حتی وداعی هم با همسرانمان نداشتیم. همسر شهید ناوشکن دنا که در برنامه تلویزیونی حسینیه معلی حضور داشت روایتی از دلتنگی فرزندش برای پدر شهید تعریف کرد. منبع: همشهری آنلاین