محمدرضا شهبازی، مجری خبرساز صداوسیما ادعا کرد «طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا؛ از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا ممنوعه و اگر کسی اینکار رو بکنه دستگیر میشه.»