سی ان ان نوشت: رسانه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت که مذاکرات جاری بین مقامات ایرانی و آمریکایی در سوئیس بر جنگ در لبنان، تنگهٔ هرمز و ذخایر هستهای ایران متمرکز است. به گزارش همشهریآنلاین، این دیپلمات به سیانان گفت که نشستها با «گفتوگویی صریح و بسیار صادقانه» شروع شده است. شرکتکنندگان همچنین در حال بحث دربارهٔ ساختار یک دورهٔ مذاکراتی ۶۰ روزه در راستای یادداشت تفاهم ۱۴ مادهای هستند که هفتهٔ گذشته توسط تهران و واشنگتن امضا شد.