مجید جلالی، مربی فوتبال ایران گفت: در سمیناری بودیم که مربیان خارجی به من گفتند فوتبال شما دست خائنهاست چون شما میلیونها دلار خرج مربی خارجی میکنید اما حتی یک دلار صرف تربیت مربی داخلی نمی کنید. مجید جلالی، مربی فوتبال ایران گفت: در سمیناری بودیم که مربیان خارجی به من گفتند فوتبال شما دست خائنهاست چون شما میلیونها دلار خرج مربی خارجی میکنید اما حتی یک دلار صرف تربیت مربی داخلی نمی کنید.