کریم باقری به شکست پرسپولیس برابر چادرملو واکنش نشان داد. کریم باقری بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو در بازی پلی آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا دو در تورنمنت سه جانبه گفت: متاسفانه بد بازی کردیم و بازی را باختیم، زمانی که تیم میبازد کل باشگاه باخته است و نمیشود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. مربی پرسپولیس افزود: در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت، تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود، امیدوارم برنامهریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی داشته باشد. باقری درخصوص مذاکره پرسپولیس با اسکوچیچ تصریح کرد: متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد.